Saturday, July 30, 2011

Adeh ~ Percubaan PMR da dekat !

As Salam,
hey semua, pe kabar ? *dalam nada lemah*
kalau korang sehat ngan happy, Alhamdulillah la. .

aduh ~
22 Ogos 2011
ada percubaan PMR pulak !

periksa lagi, naik muak orang la !

da la dalam bulan puasa.
jangan tertido mase jawab periksa suda la !
*maklumla, cepat tertido lagi lagi masa perut kosong ^_^

pejam celik pejam celik, bulan Ramadan pon da nak datang melawat.
puasa tau, jangan ponteng ponteng :D

*hehe, ceria balek ;)

oke oke, saya ada soalan ni :

sapa yang da beli baju raya ?
colour apa baju raya korang ? :D
*da semangat nak raya

aik, bole semangat lagi ?
periksa da dekat wook !
sedar la diri tu =.=

erm, doa kan kejayaan saya ye ?
takut jugak ni ! lagi takut sebab yang ori punye PMR pon da dekat !

suda ready kah aku ?
*soalan tuk diri sendiri*

adeh ~ macam belum je !

"  Ya Allah, bagi la hambamu ni kejayaan. Buang la penyakit 'Malas' ni :D  "

Target 8 A !
*diperlukan untuk MRSM*

pasti bole !
fighting !
*macam berperang lak :D

tapi bole ke ni ?
yang baru baru ni pon 2 A 6 B :(

aduh ~ takot nye !

nak masuk MRSM kelayakkan untuk perempuan mesti la straight A's untuk percubaan ngan original PMR !

tape tape, saya akan berusaha lebih lagi kali nie !

bak kate 'Adnan Sempit' :
"Di Mana Ada Kemahuan, Di Situ Ada Highway !"

Sebelom berundur, saya nak ucap kan 

SELAMAT BERPUASA SEMUA ! :D

perbanyakkan lah amalan anda di bulan mulia ini ;)

 Selamat Beramal ^_~

TAMAT

2 Orang doakan kejayaan Tasya:

amirah anis said... [Reply to comment]

good luck adik manis...haha...alah..relaks lah..ujian tu semua,nk bg korg ni semangat, n prepared..tau x? haha...

good luck tau..the 8 A's already in your hand.........if you perform well :)

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

hehe, ta confident la :(

pape pon, saya akan buat yang terbaik ! :D

Tenqiu <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...