Monday, July 18, 2011

Adik aq jdi bintang Youtube ?!

biar betik ?!
macam tak caye adek laki aku tu dalam YOUTUBE !
aish, dasyat betul nie !

malang nye, aku tak leh tengok lak !
siot la !
kene adobe ape kebende entah.
aku da download die jadie VIRUS LAK !
memang sengal la !
*relax Tasya !

adeh, aku test download video nye pon tak bole !


JENG JENG !
rupe2 nye tu semue VIRUS !
ianye bermule dari IM kat FB adek aku tu !

VIRUS BARU KAT FACEBOOK !


Penerangan.


1. Virus tersebut tersebar melalui IM dimana dia bermula melalui chat.
"hi. how are you ?"


2. Kemudian korang reply pada chat tersebut, dia akan hantar :
"wanna laugh ? :)"


3. Selepas korang reply, dia akan menghantarkan :
"it is you on the video ?)) want to see ?)"


4. then lepas tu , dia akan hantar satu LINK dan LINK itu la VIRUS ^_^

haha, adek aku da tekan.
nasib baek dapat diselamat kan !

hehe, pade penggune FB :
hati2 oke ?

*spe da tau nie, share la ngan penggune FB laen (:

p/s : Zul yg kasi tau, thanks Zul !


2 Orang doakan kejayaan Tasya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...