Thursday, July 28, 2011

GIVEAWAY: cenderamata CAMERON HIGHLAND dari Normala Ali

Assalammualaikum, alamak join lagi budak ni :DD
hehe, saya nak hadiah tu yang suka menyebok jugak !

Oke la Kak Normala.
Saya ada pengalaman di sini :D
masih segar lagi dalam kepala ni sebab saya ada melawat sana tahun lepas.

Cerita bermula :

Hari Natal 2010, masa tu musim hujan.
memang saya satu family tak rancang nak pegi sini pon.
disebabkan mak long dan family nye teringin sangat, kiteorang pon datang la sini.

da la masa Natal, tau tau je la.
hotel nye harga melambung naik lorh ~
akhirnya kiteorang wat keputusan tido kat Brinchang je, 1 malam.

mase tu musim hujan,
da la saya tak bawak baju tebal langsung !
fuh~ masa kuar an, saya dapat pengalaman yang patut nye dapat rasa kat oversea !

*saya cakap kuar asap xD

hehe, seronok abis la !
memang tak dijangka, da la sejuk yang ter-amat !

tapi tape, saya dapat pengalaman merase suasana sejuk kat luar sana :D

esok sebelum bertolak,
 saya gi kutip strawberry ngan sepupu saya.
tak ingat la nama apa tempat nye.
*malas nak ingat.

masa ni. . . 

 saya telah tergelincing dari curun masa sibuk kutip buah strawberry nye !

sakit yang amat lak ! -.-

adeh~ nasib badan la.
da macam mana ?
saya bantai pakai wedge mase gi farm nye :DD
*bukan mengedik, kasut tak bawak 

ni je la yang saya ingat.
tak yah panjang panjang la, nanti akak malas nak baca lak :DD

*akak cerita lak pengalaman akak kat sana. seronok tak ? :D


14 Orang doakan kejayaan Tasya:

normala_ali said... [Reply to comment]

pengalaman yg menarik dear.. btw gud luck.. (^_^)

iMBobo said... [Reply to comment]

cerita ni menarik! ok confirm menang :)

Ayu Firzara said... [Reply to comment]

Assalam...jom singgah butik...exclusive apparels and hijabs

http://www.firzaraexclusive.com/

--Sanam-- said... [Reply to comment]

Great post :)

DayByDiva.Com
DayByDiva.Com

waeda alias said... [Reply to comment]

gud luck! chayok =.=

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

Kak Mala : thank kak :)

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

iMBobo : amin :D

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

Ayu Firzara :wsalam, suda singgah tapi tak beli :DD

fulus tak de :D

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

--Sanam-- : terima kasih :D

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

waeda alias : terima kasih ! fighting ! :DD

normala_ali said... [Reply to comment]

GA update.. (^_^)
http://kisahkauakudankancil.blogspot.com/2011/08/senarai-nama-hadiah-giveaway.html

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@normala_ali: da adiah baru ? mari terjah ! :D

normala_ali said... [Reply to comment]

tahniah anda menang (^_^)
pengalaman awak harus simpan sebagai kenangan yg xboley dilupakan.. ehehehe....tahniah dear.. :)

http://kisahkauakudankancil.blogspot.com/2011/08/pemenang-giveaway-cameron-highland.html

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@normala_ali: erk ? biar betul ? :DD

thank a lots ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...