Monday, August 1, 2011

Nak berbuka da ! Korang makan apa bukak ni ?

*gambar yang di-cilok dari pakcik Google*

As Salam, ape kabar semua ?
ada yang da bebuka ke ?
berbuke awal ke ponteng puasa ?!
* sesiapa yang bulan mengambang di kecualikan *

sesiapa yang ponteng lak, Mari Sini !
Sya nak kasi ceramah free ^_^

hahak ~ korang tahan lagi tak ? :D
tengok gambar atas tu, sedap pulak an ?

* hehe, maaf kalau puasa anda terganggu *

korang korang semua bukak puasa nanti nak makan apa ?
makan kat luar atau kat umah je ?
makan dengan sape ?

adeh ~ banyak tanye lak budak nie -_-

Tasya bukak puasa ngan family, tapi ayah je tak de.
makan lak tak tau la.
ibu sedang memasak lagi.
makan kat umah je la.

Ayah OT lak -_-

kat Klang bukak puasa hari ni kol --> 7.32 PM

Selamat Berbuka ye.
Tahniah kepada yang telah berjaya berpuasa pada hari ini ;D

As Salam, ^_^

0 Orang doakan kejayaan Tasya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...