Thursday, August 25, 2011

"Segmen di mana anda beraya pada tahun ini bersama phat corner"

As Salam,
*tekan banner untuk join*

hari raya da nak dekat kan ? 
semua suda bersedia untuk beraya ?

besedia atau tidak, bolos saje dinding itu !
ek , da merepek -___-

oke la, sambung balek.

Alhamdulillah, Trail PMR pon baru je tamat secara rasmi nye hari nie , fuh ~
lega =.='

selepas ber-struggle dengan peperiksaan , tamat pon akhir nye ! 
baru leh raye ^^

selepas di tambah tolak darab dan bahagi , baru teringat.
tahun ni tahun Ayah !
jadi, balek kampung ayah la.

tahun ni akan balik kampung ayah kat Melaka
Lubok China.
*ta ingat ejaan, otak masih tepu -__-

ayah saya yatim piatu. kat kampung tu ada mak ngah ngan pak ngah saya.
*kakak ayah*

arwah atuk ngan nenek pon kebumi kat sana.
kira, ayah ni memang original orang Melaka la ^^

tak tau la tahun nie raye seronok ke tidak.
*better kampung ibu actually ;)

tapi, kecik la hati ayah nanti.
balek je la sini. janji balek kampung an ?
dari tak balek ? -__-

mesti seronok KOT ==\
*berat hati sebenar nye tapi demi ayah

semua akan berkumpul kat Melaka tahun nie.
tah la, ta silap ade orang nak masuk merisik siapa itu saya tak pasti.
*bukan tak ambik berat, da ibu tak nak cakap*

siapa yang akan dirisik erk ?
tape tape, nanti balik kampung. . . .

dapat la merisik kabar :DD

Selamat Hari Raya !

Bicara untuk

Calon UPSR ;

adik adik , ingat kah anda semue bile anda akan UPSR ? selepas cuti raya tau ! jadi, ulangkaji jangan lupe ye ? jangan main meriam, udah udah la tu. GoodLuck ;)

Calon PMR ;

korang da abis exam gak an ? bape result korang ? da kuar ? susah senang ?
saya dari Selangor keputusan belom kuar. yang pasti, peperiksaan kiteorang susah gile ! 
:(((((

Calon SPM ;

kakak dan abang, trail lepas cuti raya tau . . 
ayok ! :D
*GoodLuck* 

Saya nak tags :
semua yang baca ni :D
Syahirah 
Linda

*maaf sebab tag*


8 Orang doakan kejayaan Tasya:

linda malenni said... [Reply to comment]

hey.. selamat hari raya juga :D

Phat said... [Reply to comment]

tq pada natasha yg sudi join segmen phat...selamat hari raya maaf zahir batin

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@PhatSelamat hari raya ;)

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@linda malenni: selamat hari raya ;)

Ary ariasputera said... [Reply to comment]

selamae hari raya tasha... terima kaseh sebab sudi dgr lagu raya ary ye... ary nk tumpang polo ni...

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@Ary ariasputera: selamat hari raya jugak , trime kasih sir Ary ;)

Adam Roeslani said... [Reply to comment]

selamat hari raya daripada adam roslan :)

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@Adam Roeslani: Selamat Hari Raya jugak ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...