Tuesday, August 2, 2011

Segmen Kancil8349 : Pengalaman Korang Semasa Dan Selepas Solat Terawih

As Salam,
Mari lah sama sama memeriahkan lagi segmen ni ;)

hehe, pengalaman nye tak menarik pon.
yang ingat lagi pon mase tu darjah 6 la. (3 tahun lepas)

ini pengalaman masa sembahyang.
hehe, ade seorang nenek ni dia bole lak melatah mase sembahyang :))
die cakap, " opocot rumah aku bom, bom bom !"
^^batal sembahyang die^^

*masa duduk Kota Damansara*

budak budak nye pegi surau bukan nye terawih, kite orang sibuk main mercun !
*boom boom*

haha, memang seronok la.
sekarang da sekolah menengah mane le nak main mercun ngan kengkawan lagi :(

mase tu kiterang bakar mercun kat public phone la, 
kuar duit lak !
^_^

last last, ,
KENE HAMBAT NGAN "ORANG TERHORMAT" DALAM SURAU TU !

*balek kaki ayam*
X_x 

lepas tu taubat, 
tak gi lagi surau tu !
*takot jumpe nenek yang sama*

tak menarik an ?
saya tak de pengalaman yang menarik,
ni je yang saya le cerita,

Sekian :)

12 Orang doakan kejayaan Tasya:

CIK PARO! said... [Reply to comment]

nakal juga kamu ni..

Kancil 8349 said... [Reply to comment]

terima kasih kerana sudi join segmen pertama Kancil

menarik juga cerita kamu nie...disebabkan kamu buang mercun...orang terhormat hambat korang...hehehe..lepas tu balik kaki ayam disebabkan itu...

AIEN NOT ALIEN said... [Reply to comment]

datang dari segmen kancil 8349

nakalnya awak..hihi.. kesian batal sembahyang nenek tu..

nakal kanak2..biasalah masa tu.. ^_^

follow sini..

PeRmAtA bIrU said... [Reply to comment]

huhuhu... memang kelakar la... cian nenek tu... sy x der story sgt pasal solat terawih ni... so x dpt join segmen..:)

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@CIK PARO!: hehe, da jumpe geng macam tu la :D

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@Kancil 8349: hehe, sampai sekrang muke nenek nye ade dalam kepala :D

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@AIEN NOT ALIEN: hehe, follow di sana :D

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@PeRmAtA bIrU: hehe, nie punye story pon tak menarik :D

Kancil 8349 said... [Reply to comment]

Salam,
Senarai segmen Kancil dah siap..jom terjah mereka yang lain...

http://kancil8349.blogspot.com/2011/08/segmen-kancil-8349-pengalaman-korang.html

elnino moona said... [Reply to comment]

bakar mercun d public phone..woooo best..:)

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@Kancil 8349: Wasalam, esok kot. tak sempat lak :D

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@elnino moona: hehe, da macam jantan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...