Thursday, August 4, 2011

YaNa Yassin | Birthday Giveaway

As Salam,
*nak join tekan banner*

halo, mari join GA ni :D

Erm, sekarang Natasya memang nak Ipad 2 Wifi + 3 G daripada Ayah dan Ibu n_n

*da janji dapat ni kalau 8 A's PMR*

Nak motor sendiri gak ! xD
bole bawak tahun depan ke sekolah, kalau dapat lesen la :D
*vroom vroom*

Lagi lagi, nak DUIT RAYA banyak tahun ni dari semue orang ! ^_^

Saya nak tags Encik/Cik :
SHAHNIZ
miSS VIolet
gaDis skuTer

Mari join ramai ramai :)

11 Orang doakan kejayaan Tasya:

shahniz said... [Reply to comment]

hehe..bru jer nk tidow..dh kna tag.. ok ttgu...gah wat entry tue.. ;-)

shahniz said... [Reply to comment]

dah siap .. ;)

http://shahniz89.blogspot.com/2011/08/yana-yassin-birthday-giveaway.html

!! YaNa YassiN !! said... [Reply to comment]

Terima kasih Yunk JOIN GA YY,.. :))

cayob said... [Reply to comment]

Promosi :
Salam, ini nak beritahu....sya nak promosi blog awak atau siapa2 je....jom lah ikut....sepanjang bulan ramadan ini.

pergi je di http://cayob.blogspot.com/2011/08/segmen-c-ayob-promosi-blog-secara.html

My Name is Mar said... [Reply to comment]

Pehhhh... Kemaen lagi.. Nak moto ya...
Wa yang dah masuk U pun belum dapat moto sendri lagi tau tak?..
Huhuhu..

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@shahniz: anta kat kak YY la :D

tape tape, leh usha sekali orang tu nak ape ;)

*sorry sebab tag n_n

main rembat je :p

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@!! YaNa YassiN !!: thank sebab kasi join ;)

Acik said... [Reply to comment]

semoga dapat iPad dan motor
paling penting, semoga dapat 8A dlm PMR. Amin!

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@cayob: wah, terima kasih !

saya nak ikot :DD

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@My Name is Mar: haha, tape ayah da janji :D

*mintak ngan ayah la ^_^

N A T A S Y A ツ said... [Reply to comment]

@Acik: Amin !

thank tau :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...