Sunday, September 4, 2011

Cemburu nye ~ -___-

As Salam,
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin :)
Lama tak usik blog cikai ni.

korang semua balik kampung tak ? kat mana kampung nye ?
syok tak ? :D

oke la, nak cite sikit. 

sebenarnye, 
sebenar benar nye, fakta dan bukan nye auta, saya telah cemburu dengan adik sendiri xD

nape nak cemburu ?
sebab die leh pegi raya dengan kengkawan die sambil bawak scouter EGO ! :'(

adeh ~
ini tidak adil !
seronok la die raya tahun ni, aku terperap je dalam rumah -___-

nak gi raya jugak !
bosan la 24 jam pusing dalam rumah sendiri je =.='

urmm,, sebenar nye jugak..
saya tak bole bawak motor :0

hehe, adik bole bawak motor nye tapi kakak nye haprak xD

eh, ade sebab tau nape saya tak bole nak bawak motor nye.
sebab penah accident la yang menyebabkan saya jadi phobia nak bawak motor :S

layar layar kejadian tu still terambang kat depan mata..
*ces, ayat leleh :p

hehe, jadi nampak nye raya dalam rumah je la.
lagi pon exam bulan depan.
*gabra*

CheckLists:

lagu baru da download ?
-DONE-

twilight baru da letak reminder ?
-DONE-

goodbye to facebook ?
-OTW-

meng-ulangkaji ?
-OTW-

Ready nak periksa ?
-NOT DONE-

KEPADA CALON PERPERIKDAAN PENTING 2011
"Take Risks in Your Life. If u Win, U Can Lead! If u Loose, U Can Guide! :)"
"To accomplish great things, We must not only act, But also dream, Not only plan but also believe,"
Best wishes for your exam.

^_^
Selamat Hari Raya Semua, Maaf Zahir Dan Batin Dari Hujung Tudung Hingga Hujung Kasut ;)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...