Wednesday, September 14, 2011

Seni, kau buat ku kecewa ~ -__-

As Salam,
*pinjam dari google*


Lame tak post entry , rindu la ^^
ni nak kongsi cite pasal kekecewaan yang tak dipeduli orang xD

alahai ~
kenapa seni mesti ada dalam Peperiksaan Akhir Tahun ?
rosak keputusan aku !

aduh, memang tak berseni betul la ~
SELEKEH je -__-

Keputusan Akhir Tahun 
6 A 4 B 1 C !
Seni telah menyebab kan C, spoil la !

sekarang 'Z' da rampas kedudukan aku !
no. 2 kali ni :'[
*terkubur cita-cita nak sijil no. 1*
# tu la kau Natasya, malas sangat -___-

tetapi, Allah tu adil ;)

Alhamdulillah,
result Trail PMR tak ada C, yahoo ~ :D
tak bagus mana pon, janji takde C dan kaum sepapat dia yang seterusnya ^^

4 A 4 B , baru balance *hehe ;D

-TAMAT-

0 Orang doakan kejayaan Tasya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...