Tuesday, October 25, 2011

Alahai, internet kena petir ~

As Salam,
*google punya*

WAH !
lama tak buka internet ~

ye la, modem wireless kat rumah 'terbakar'
*agaknya la =='

seperti yang sedia maklum, minggu ni selalu je hujan an ?
rumah Tasya kat Klang ni hujan plus petir kilat angin ribut pun ada.
habis modem kena petir padahal masa hujan mana ada buka internet pun.
*litar pintas*

korang ada yang banjir ke ?
ataupun atap berlobang ? ^^

TAPI, sekarang da okey.
Ayah da beli baru dan betulkan apa yang patut ;)

Alhamdulillah, lega rasanya ^^
bole la ber-blogging plus ber-facebook balik !

Berita Baik !
Tasya ada menang GA dari GA My Blogshop 2.
hehe, tapi tak tau la bole lagi ke nak tuntut hadiah sebab da lama juga la.

Satu lagi, pemohonan untuk Teknik, SBP dengan MRSM sudah di-poskan.
Lega la, sekarang tunggu respond dari mana-mana sekolah.
*itupun kalau ada rezeki.

MRSM periksa 30/11. Kena gerak ke Muar la. Tempat exam kat sana.
*mintak-mintak mudah la exam nya

Nota : esok tak dapat pegi KD untuk jumpa kengkawan ;(

0 Orang doakan kejayaan Tasya:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...